Δήμος Άργους Ορεστικού

  • Full Screen
  • Wide Screen
  • Narrow Screen
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοτική Βιβλιοθήκη.

Αρχαιολογικό Μουσείο.

Αντιδήμαρχοι για τη χρονική περίοδο 01/3/2017 έως 31/8/2019

E-mail Εκτύπωση PDF

Α) Τατσίδης Φώτιος

Αρμοδιότητες:

1) Του τμήματος οικονομικών υπηρεσιών για την οργάνωση, εποπτεία, συντονισμό του Τμήματος καθώς και την έκδοση και υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων αυτής της αρμοδιότητας εκτός των χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής.

2) Κατάρτιση του ετήσιου προϋπολογισμού του Δήμου και εισηγητή αυτού καθώς και των υπολοίπων οικονομικών θεμάτων (αναμορφώσεις, τριμηνιαίες εκθέσεις ψηφίσεις πιστώσεων κ.λ.π.)

3) Την παρακολούθηση της εκτέλεσης του προϋπολογισμού, τη σύνταξη του ισολογισμού και του λογαριασμού αποτελέσματος χρήσης.

4) Την παρακολούθηση είσπραξης εσόδων, ανταποδοτικών και μη καθώς και της πορείας των δαπανών.

5) Την παρακολούθηση σε μηνιαία βάση των εντολών αγοράς αγαθών και προμηθειών του Δήμου.

6) Τέλεση πολιτικών γάμων.

Β) Μπελονάκη Αφροδίτη

Αρμοδιότητες:

1) Θεμάτων κοινωνικής μέριμνας.

2) Εποπτεία, ευθύνη και συντονισμό των οργάνων και των διαδικασιών διαβούλευσης, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

3) Επαφή και επικοινωνία με οργανώσεις και φορείς επαγγελματικού ενδιαφέροντος.

4) Γραφείο απασχόλησης και τουρισμού.

5) Θεμάτων εθιμοτυπίας, τελετών και εορταστικών εκδηλώσεων.

6) Θεμάτων αδελφοποιήσεων και συμμετοχής του Δήμου σε εθνικά και ευρωπαϊκά δίκτυα.

7) Γραφείο κοινωνικής προστασίας, παιδείας πολιτισμού για θέματα παιδείας, αθλητισμού, Δια Βίου Μάθησης, λειτουργίας σχολείων, μαζικού αθλητισμού, εθελοντισμού, ισότητας των δύο φύλων, Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας.

8) Θεμάτων αδειοδοτήσεων και ελέγχου αθλητικών εγκαταστάσεων του Δήμου.

9) Τέλεση πολιτικών γάμων.

Γ) Ζέζος Τιμολέων

Αρμοδιότητες:

1) Θεμάτων καθαριότητας, ανακύκλωσης, ηλεκτροφωτισμού, ύδρευσης, αποχέτευσης, διαχείρισης λυμάτων οικισμών.

2) Θεμάτων συντήρησης, διαρρύθμισης και εξωραϊσμού κοινόχρηστων χώρων, πάρκων, χώρων πρασίνου, αλσυλλίων, πεζοδρομίων, πλατειών κλπ.

3) Θεμάτων ενημέρωσης, προστασίας, περισυλλογής, φύλαξης λειτουργίας προσωρινών καταφυγίων αδέσποτων ζώων.

4) Θεμάτων καθαριότητας ευπρεπισμού και διαχείρισης κοιμητηρίων.

5) Θεμάτων που αφορούν τη συνεργασία με τους προέδρους των Τοπικών και Δημοτικών Κοινοτήτων, καθώς και εκπροσώπους τοπικών κοινοτήτων για την εύρυθμη επίλυση των προβλημάτων που έχουν συνάφεια με τις παραπάνω αρμοδιότητες.

6) Διαχείριση – διανομή – ενέργειες αδειοδότησης σ’ ότι αφορά την καυσοξύλευση και τα δημόσια και δημοτικά δάση.

7) Θεμάτων που αφορούν την κίνηση όλων των οχημάτων και των μηχανημάτων του Δήμου. Εισηγητής για θέματα προσωπικού που αφορούν τις παραπάνω υπηρεσίες- γραφεία προς τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο Προσωπικού.

8) Τέλεση πολιτικών γάμων.

 

Δ) Καράτζιος Αλέξανδρος

Αρμοδιότητες:

1) Εποπτεία – Διοίκηση δημοτικών υπηρεσιών και των θεμάτων που αφορούν το προσωπικό όπως αδειών, ποινές διενέργεια ΕΔΕ κ.λ.π.

2) Αξιολόγηση της απόδοσης των δημοτικών παροχών και υπηρεσιών.

3) Την προώθηση της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του Δήμου και των όσο το δυνατό μετατροπή της σε ψηφιακή καθώς και την προώθηση της διαφάνειας και της ιστοσελίδας του Δήμου.

4) Εποπτεία της λειτουργίας των ΚΕΠ, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ του Δήμου.

5) Γραφείο πολιτικής προστασίας.

6) Γραφείο αδειοδοτήσεων και ρύθμιση εμπορικών δραστηριοτήτων με :

α. Θέματα αδειοδοτήσεων, ανακλήσεων, καταργήσεων, σφραγίσεων καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος.

β. Θέματα αδειοδοτήσεων υπαίθριου, στάσιμου, πλανόδιου εμπορίου, λαϊκών αγορών, περιπτέρων.

γ. Έκδοση όλων των αδειών που προβλέπονται από τις αρμοδιότητες του Δήμου, πλην των αδειών γάμου.

7) Θεμάτων ΤΑΠ.

8) Θεμάτων κυκλοφορίας οχημάτων και στάθμευσης, οριζόντιας και κατακόρυφης σήμανσης οδών, κυκλοφοριακές ρυθμίσεις.

9) Θεμάτων διανομής κοινόχρηστων χώρων στα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος.

10) Θεμάτων της εμποροπανήγυρης του Δήμου.

11) Τέλεση πολιτικών γάμων.

1. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη του προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου. Η ανάκληση Αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του Δημάρχου.

2. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.

3. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Καράτζιος Αλέξανδρος . Όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από την Αντιδήμαρχο κ. Μπελονάκη Αφροδίτη, όταν και αυτή απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Τατσίδη Φώτιο και όταν και αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Ζέζο Τιμολέοντα.

4. Επίσης, σε όλους του Αντιδημάρχους ανατίθεται εκ περιτροπής η τέλεση πολιτικών γάμων που γίνονται στον Δήμο, σύμφωνα με όσα ορίζονται στο Ν.Δ. 321/1982.

5. Υπεύθυνος παρακολούθησης θεμάτων που αφορούν την εκτέλεση έργων μικρής, μεσαίας και μεγάλης κλίμακας (με χρηματοδότηση ΣΑΤΑ, ΠΕΠ, τομεακών) θα είναι ο ίδιος ο Δήμαρχος όπως επίσης και όλων και τεχνικών μικροπαρεμβάσεων που γίνονται με ίδια μέσα (μηχανήματα – προσωπικό αμαξοστασίου) σε συνεργασία με την Τεχνική Υπηρεσία και τους Προέδρους – Εκπροσώπους των Τοπικών – Δημοτικών Κοινοτήτων.

6. Επίσης ο Δήμαρχος θα είναι υπεύθυνος για θέματα που αφορούν τη συντήρηση, τον εξοπλισμό και την αδειοδότηση των παιδικών χαρών του Δήμου.

7. Δεν ορίζεται κατά τόπο Αντιδήμαρχος (χωρικός) για την Δημοτική Ενότητα Ίωνα Δραγούμη. Την εποπτεία αυτής θα έχει ο ίδιος ο Δήμαρχος.

 

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Αργος Ορεστικό 2-1-2011

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ

ΔΗΜΟΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ Αρίθμ. Πρωτ. 1

ΑΠΟΦΑΣΗ 1η

Ο Δήμαρχος Ορεστίδος Παναγιώτης Κεπαπτσόγλου έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις του άρθρου 1 παρ. 23 και του άρθρου 59 του Ν.3852/2010,

2. Τα αποτελέσματα της τελευταίας απογραφής της Ε.Σ.Υ.Ε. που πραγματοποιήθηκε στις 18-3-2001 σύμφωνα με την οποία ο νέος Δήμος Ορεστίδος έχει πληθυσμό 13.375 κατοίκους,

3. Το γεγονός ότι ο Δήμος Ορεστίδος έχει δύο (2) δημοτικές ενότητες αποτελούμενες από 1 Δημοτική Κοινότητα και 17 Τοπικές Κοινότητες,

4. Την ανάγκη επικουρίας του Δημάρχου στο έργο του,

5. Το γεγονός ότι οι κ.κ.: Σανταλίδου Μιχαήλ βιολέτα, Κωστόπουλος Βασίλειος, Παπανικολάου Νικόλαος, Χατζής Πέτρος, εξελέγησαν Δημοτικοί Σύμβουλοι της πλειοψηφίας κατά τις Δημοτικές Εκλογές της 7ης Νοεμβρίου 2010,

Αποφασίζει

1.- Ορίζει , για τα έτη 2011 - 2012 , Αντιδημάρχους του Δήμου Ορεστίδος τους Δημοτικούς Συμβούλους :

α) Κωστόπουλο Βασίλειο

β) Παπανικολάου Νικόλαο

γ) Σανταλίδου Μιχαήλ βιολέτα

δ) Χατζή Πέτρο

Α. Στον Αντιδήμαρχο κ. Κωστόπουλο Βασίλειο , τον οποίο ορίζει υπεύθυνο Θεμάτων καθημερινότητας και Τεχνικών υπηρεσιών, μεταβιβάζει , καθ’ ύλην, τις παρακάτω αρμοδιότητες Εποπτείας προσωπικού, συντονισμού και εύρυθμης λειτουργίας:

1.Του γραφείου γραμματειακής υποστήριξης της Δ/νσης Τεχνικών υπηρεσιών

2. Του γραφείου ηλεκτροφωτισμού

3. Του γραφείου ύδρευσης- αποχέτευσης- άρδευσης

4. Του γραφείου κίνησης οχημάτων

5. Του γραφείου προσβασιμότητας Α.Μ.Ε.Α.

6. Του γραφείου καθαριότητας

7. Του γραφείου νεκροταφείων

Β. Στον Αντιδήμαρχο κ. Παπανικολάου Νικόλαο , τον οποίο ορίζει υπεύθυνο Διοικητικών υπηρεσιών, ΚΕΠ Θεμάτων διαφάνειας ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, εποπτείας Νομικών Προσώπων και Επιχειρήσεων, μεταβιβάζει καθ’ ύλην, τις παρακάτω αρμοδιότητες Εποπτείας προσωπικού, συντονισμού και εύρυθμης λειτουργίας:

1. Του τμήματος Διοικητικών υπηρεσιών

2. Του τμήματος κέντρου εξυπηρέτησης πολιτών (Κ.Ε.Π.)

3. Του γραφείο εξυπηρέτησης πολιτών

4. Του γραφείου εσωτερικής ανταπόκρισης

5. Του γραφείου προσωπικού

6. Του γραφείου Δημοτικού Συμβουλίου Εκτελεστικής Επιτροπής , Επιτροπών Δημοτικού Συμβουλίου

7. Του γραφείου Δημοτικής κατάστασης -Ληξιαρχείου-Στρατολογίας- εκλογών

8. Του γραφείου αρχείου - πρωτοκόλλου-διεκπεραίωσης

9. Του γραφείου κοινωνικής μέριμνας - εμπορίου-χορήγησης αδειών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος

10. Του γραφείου πολιτικής προστασίας

11. Του γραφείου μηχανοργάνωσης - G.I.S-διαχείρισης ποιότητας.

12. Του γραφείου Εκπ/σης & κατάρτισης – πληροφόρησης

13. Του γραφείου Ν.Π.Δ.Δ. – Δημοτικών επιχειρήσεων

Γ. Στην Αντιδήμαρχο κ. Σανταλίδου Μιχαήλ βιολέτα, την οποία ορίζει Πρόεδρο της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και υπεύθυνη θεμάτων ποιότητας Ζωής, Περιβάλλοντος, Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού, μεταβιβάζει καθ’ ύλην, τις παρακάτω αρμοδιότητες Εποπτείας προσωπικού, συντονισμού και εύρυθμης λειτουργίας:

1. Του τμήματος πολεοδομίας - περιβάλλοντος

2. Του γραφείου Πολεοδομίας – πολεοδομικών εφαρμογών – κτηματολογίου

3. Του γραφείο περιβάλλοντος

Δ. Στον Αντιδήμαρχο κ. Χατζή Πέτρο , τον οποίο ορίζει υπεύθυνο οικονομικών , απασχόλησης έργων και μελετών, μεταβιβάζει:

δ1. καθ’ ύλην, τις παρακάτω αρμοδιότητες Εποπτείας προσωπικού, συντονισμού και εύρυθμης λειτουργίας:

1. Του τμήματος Οικονομικών υπηρεσιών

2. Του τμήματος έργων και μελετών

3. Του γραφείου δημοτικών προσόδων-δημοτικής περιουσίας

4. Του γραφείου προϋπολογισμού-λογιστηρίου

5. Του γραφείου μισθοδοσίας-ασφάλισης προσωπικού

6. Του γραφείου εκκαθάρισης και εντολής δαπανών

7. Του γραφείου ειδικής ταμειακής υπηρεσίας

8. Του γραφείου προμηθειών – διαχείρισης υλικών.

9. Του γραφείου προγραμματισμού έργων – ενεργειών .

10. Του γραφείου πρωτογενούς- δευτερογενούς & τριτογενούς τομέα

11. Του γραφείου τεχνικών έργων

12. Του γραφείου μελετών

δ2. Κατά τόπο τις ίδιες ως άνω αρμοδιότητες και στη Δημοτική Ενότητα του Ίωνα Δραγούμη .

2. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη του προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου. Η ανάκληση Αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του Δημάρχου.

3. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.

4. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Παπανικολάου Νικόλαος , που αναπληρώνει τον Δήμαρχο. Όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από την Αντιδήμαρχο κ. Σανταλίδου Μιχαήλ Βιολέτα , όταν και αυτή απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Κωστόπουλο Βασίλειο και όταν και αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Χατζή Πέτρο.

5. Επίσης, σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται εκ περιτροπής η τέλεση πολιτικών γάμων που γίνονται στον Δήμο, σύμφωνα με όσα ορίζονται στο Ν.Δ. 321/1982.

Το 2011 είναι μια πολύ κρίσιμη χρονιά για την οργάνωση και την αποτελεσματική λειτουργία των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Οι Δήμοι καλούνται , πραγματικά, σε σύντομο χρονικό διάστημα να οργανώσουν τις υπηρεσίες τους, ενσωματώνοντας και τις νέες αρμοδιότητες που τους μεταφέρονται, και να λειτουργήσουν αποτελεσματικά προς όφελος των δημοτών.

• Να συντάξουν το νέο τους οργανόγραμμα εντάσσοντας σ' αυτό τους νέους υπαλλήλους
• Να προχωρήσουν στις συγχωνεύσεις των νομικών προσώπων και των δημοτικών επιχειρήσεων
• Να συντάξουν το επιχειρησιακό τους πρόγραμμα, το πρόγραμμα τεχνικών έργων και τον προϋπολογισμό.

Στο Δήμο ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ αποφασίσαμε να υλοποιηθούν σε όσο πιο σύντομο χρονικό διάστημα γίνεται όλες οι παραπάνω δράσεις, ώστε να κλείσει γρήγορα η μεταβατική αυτή περίοδος και να ξεκινήσει η υλοποίηση του αναπτυξιακού μας προγράμματος.

Για τους λόγους αυτούς, αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε με αυτό το σχήμα διοίκησης του Δήμου και στη συνέχεια, στο πλαίσιο της λειτουργίας της παράταξης στο Δήμο και το Δημοτικό Συμβούλιο, να οριστούν εντεταλμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι, οι οποίοι θα αναλάβουν την ευθύνη συγκεκριμένων τομέων και θα έχουν για τους τομείς αυτούς εισηγητικό ρόλο στην παράταξη και στο Δημοτικό Συμβούλιο. Με την ολοκλήρωση του οργανογράμματος θα εκτιμηθεί εκ νέου η αναγκαιότητα αλλαγών στο σχήμα διοίκησης.

Πρόθεση της νέας Δημοτικής Αρχής είναι η αξιοποίηση όλων των Δημοτικών Συμβούλων, στον τομέα που ο καθένας μπορεί να είναι περισσότερο αποτελεσματικός.

Έγινε , αποφασίσθηκε και υπογράφεται .

Ο Δήμαρχος

Παναγιώτης Κεπαπτσόγλου

Πιστό Αντίγραφο

Ο Δήμαρχος

Παναγιώτης Κεπαπτσόγλου

 

Newsletter

Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλες τις τελευταίες εξελίξεις στον τόπο μας.


You are here