ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΩΔΕΙΟΥ ΑΡΓΟΥΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΥ

Το Δημοτικό Ωδείο του Δήμου Άργους Ορεστικού σας προσκαλεί στην Καλοκαιρινή Συναυλία των μαθητών του. Μια όμορφη μουσική βραδιά γεμάτη μελωδίες, ταλέντο και τη χαρά της δημιουργίας από τους μαθητές και τις μαθήτριες του Ωδείου μας. 

Πολιτιστικό Κέντρο Άργους Ορεστικού

Σάββατο 23 Μαΐου 2026

Ώρα 19:00

Κοινοποίηση