Ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου Άργους Ορεστικού  για τη στήριξη των εργαζομένων στις κοινωνικοπρονοιακές δομές των δήμων

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΆργος Ορεστικό, 15 Μαΐου 2026.
ΔΗΜΟΣ ΑΡΓΟΥΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΥΑρ. Πρωτ.: 6605

ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

ΑΡΓΟΥΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΥ

 για τη στήριξη των εργαζομένων στις κοινωνικοπρονοιακές δομές των δήμων

Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Άργους  Ορεστικού κατά την 15η συνεδρίασή του την 13η Μαΐου 2026 στο Δημοτικό Κατάστημα, αποφάσισε ομόφωνα με την υπ’ αριθμ. 55/2026 απόφασή του (ΑΔΑ: 9Τ4ΦΩΞ7-ΜΘΚ), την έκδοση του παρακάτω ψηφίσματος:

ΨΗΦΙΣΜΑ

Οι κοινωνικές και προνοιακές δομές του Δήμου Άργους Ορεστικού, όλα τα χρόνια λειτουργίας τους, ανταποκρίθηκαν, στήριξαν και συνεχίζουν να στηρίζουν όλους ανεξαιρέτως τους ωφελούμενους, τόσο σε περιόδους οικονομικής και κοινωνικής ευημερίας όσο και σε περιόδους οικονομικής και κοινωνικής εξαθλίωσης.

Οι εργαζόμενοι, αφουγκραζόμενοι τις ανάγκες των ωφελούμενων και τις απαιτήσεις των καιρών, με την υποστήριξη και τη συνεργασία του Δήμου για τη βελτίωση και συντήρηση των υποδομών, καθώς και για τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας, διαμόρφωσαν όλα αυτά τα χρόνια συνθήκες λειτουργίας αντάξιες ενός σύγχρονου και λειτουργικά άρτιου οργανισμού.

Η προτεινόμενη διάταξη του ΥΠΕΣ

Απειλεί τη δημοσιονομική και λειτουργική σταθερότητα των δομών.

Δεν λαμβάνει υπόψη την εμπειρία και τη συνεισφορά των μη μόνιμων εργαζομένων στη λειτουργία και  το έργο των δομών αυτών.

Θέτει σε κίνδυνο τη συνέχιση των παρεχόμενων υπηρεσιών και την ποιότητα αυτών.

Ο Δήμος Άργους Ορεστικού, συντασσόμενος με τις αποφάσεις της ΚΕΔΕ, θα συμβάλλει με όλες του τις δυνάμεις προκειμένου οι εργαζόμενοι των δομών να έχουν την αντιμετώπιση που οφείλει κάθε δημόσιος οργανισμός στους ανθρώπους που υπηρετούν το κοινωνικό σύνολο επί σειρά ετών.

Προτείνουμε ως μοντέλο επίλυσης του προβλήματος, και για λόγους ίσης μεταχείρισης, αυτό που εφαρμόσθηκε στους εργαζομένους στο Βοήθεια στο Σπίτι.

Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου

Νικόλαος Χατζηκυριακίδης

Κοινοποίηση