ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ | |
ΔΗΜΟΣ ΑΡΓΟΥΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΥ | ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ |
 | | Άργος Ορεστικό, 04 Ιανουαρίου 2024 |
 | |  | | | | | | | | | Αρ. Πρωτ.: οικ. | | 56 |
 | |  | |
ΑΠΟΦΑΣΗ 6/2024
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΡΓΟΥΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΥ
Έχοντας υπόψη:
- Τις διατάξεις του άρθρου 59 του ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως τροποποιήθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, από το άρθρο 5 του ν.4623/2019 (Α’ 134), από το άρθρο 47 του ν.4647/19 (Α’ 204), το άρθρο 3 του ν. 5056/23 και το άρθρο 118 του ν. 5079/23.
- Τις διατάξεις του άρθρου 2 του ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
- Τις διατάξεις του άρθρου 92 του ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε’ άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α’ 40), αναφορικά με την αντιμισθία.
- Το άρθρο 30 του ν. 5056/23
- Την υπ’ αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ. “Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει.”
- Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.1333/110822/27.12.2023: «Αντιδήμαρχοι»
- Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2021 (Ελληνική Στατιστική Αρχή 2846 / Β4 – 461/21.04.2023) για το Δήμο Άργους Ορεστικού, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 10.685 κατοίκους.
- Το γεγονός ότι στο Δήμο Άργους Ορεστικού μπορεί να ορισθούν τέσσερις (4) Αντιδήμαρχοι και ένας-μια (1) άμισθος-η  |Αντιδήμαρχος.
- Το γεγονός ότι ο Δήμος Άργους Ορεστικού έχει δύο Δημοτικές Ενότητες αποτελούμενες από 18 Δημοτικές Κοινότητες.
- Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου  |(ΦΕΚ 429/τ.Β΄/15-02-2019).
- Την ανάγκη επικουρίας του Δημάρχου στο έργο του.
Αποφασίζει
- Ορίζει τους κατωτέρω Δημοτικούς Συμβούλους από την πλειοψηφούσα δημοτική παράταξη «Προτεραιότητα στον Πολίτη» ως Αντιδημάρχους του Δήμου Άργους Ορεστικού, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:
- Στον κ. Ζήση Τόλκο (άμισθος Αντιδήμαρχος) με θητεία από 04-01-2024 έως 03-01-2025 μεταβιβάζει τις εξής καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
- Αναπληρωτής Δημάρχου
- Κατά τόπον Αντιδήμαρχος με δικαίωμα υπογραφής στη Δημοτική Ενότητα Ίωνα Δραγούμη
2) Στον κ. Στέργιο Φιλιάδη με θητεία από 04-01-2024 έως 03-09-2025 μεταβιβάζει τις εξής καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
- υπεύθυνος υποδομών ύδρευσης, ποιότητας νερού ύδρευσης, ημερολογίων αντλιοστασίων και αποχέτευσης
- υπεύθυνος αποκομιδής καθαριότητας και ανακύκλωσης
- υπεύθυνος ηλεκτροφωτισμού, κοινόχρηστου ΦΟΠ
- υπεύθυνος άρδευσης,
- υπεύθυνος καθαριότητας και ευπρεπισμού αλσών και πάρκων
- υπεύθυνος δασικών θεμάτων
- υπεύθυνος παιδικών χαρών
- υπεύθυνος διαχείρισης και συλλογής αδέσποτων ζώων
- υπεύθυνος συντήρησης αθλητικών κέντρων και υποδομών
- υπεύθυνος γραφείου κίνησης και αμαξοστασίου, συντήρησης οχημάτων, μηχανημάτων έργου και στόλου μηχανημάτων όλου του Δήμου
- υπεύθυνος πολιτικής προστασίας
- υπεύθυνος συντήρησης δημοτικών κτιρίων και υποδομών
- υπεύθυνης λειτουργίας κοιμητηρίων
- υπεύθυνος για τη διαχείριση χορήγησης αδειών κλπ του προσωπικού που εμπλέκεται άμεσα στις παραπάνω αρμοδιότητες
3) Στην κα Αλεξάνδρα Βραγγάλα με θητεία από 04-01-2024 έως 03-01-2025 μεταβιβάζει τις εξής καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
- υπεύθυνη παιδείας
- υπεύθυνη πολιτισμού
- υπεύθυνη δια βίου μάθησης
- υπεύθυνη αθλητισμού
- υπεύθυνη τουρισμού
- υπεύθυνη νέας γενιάς
- υπεύθυνη λειτουργίας Δημοτικού Ωδείου και Δημοτικής Βιβλιοθήκης
- υπεύθυνη εθιμοτυπίας και εορτών-τελετών
- υπεύθυνη Φιλαρμονικής
- υπεύθυνη επικοινωνίας με τους Πολιτιστικούς Συλλόγους
4) Στην κα Μαρία Ζουρμπίδου με θητεία από 04-01-2024 έως 03-01-2025 μεταβιβάζει τις εξής καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
- υπεύθυνη λειτουργίας Βρεφικού και Παιδικών Σταθμών
- υπεύθυνη λειτουργίας Ιαματικών Λουτρών Αμμουδάρας
- υπεύθυνη λειτουργίας Μουσείου Παλαιοβοτανικής και Παλαιοντολογίας Νοστίμου
- υπεύθυνη αδειών υγειονομικού ενδιαφέροντος
- υπεύθυνη λειτουργίας λαϊκής αγοράς, έκδοσης σχετικών αδειών, ανακλήσεων αδειών και προστίμων
- υπεύθυνη λειτουργίας εμποροπανήγυρης
- υπεύθυνη διαφήμισης και υπογραφής κάθε είδους σχετικών αδειών
- υπεύθυνη κατάρτισης κανονισμών λειτουργίας και κανονιστικών αποφάσεων
- υπεύθυνη διαχείρισης διοικητικών υπηρεσιών, ανθρώπινου δυναμικού και χορήγησης αδειών
- υπεύθυνη διαχείρισης αιτημάτων πολιτών, προώθησής τους προς επίλυση στις αρμόδιες υπηρεσίες και αμφίδρομη ενημέρωσης των πολιτών
5) Στην κα Αικατερίνη Ζιώγα με θητεία από 04-01-2024 έως 03-01-2025 μεταβιβάζει τις εξής καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
- υπεύθυνη κοινωνικής πρόνοιας, μέριμνας και συνοχής
- υπεύθυνη Ατόμων με Αναπηρία, ισότητας των δύο φύλων και ευπαθών-ευάλωτων ομάδων
- υπεύθυνη δημόσιας υγείας και υγιεινής και δημόσιας ασφάλειας
- υπεύθυνη κοινωνικής αλληλεγγύης
- υπεύθυνη λειτουργίας Βοήθεια στο Σπίτι
- υπεύθυνη δράσεων εθελοντισμού
- υπεύθυνη επικοινωνίας με Συμβούλια Κοινοτήτων και Προέδρους για την ανάδειξη και καταγραφή των κατά τόπους προβλημάτων
- υπεύθυνη για το κοινωνικό παντοπωλείο και την οργάνωση κοινωνικών εκδηλώσεων
- Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.
- Η ανάκληση του αντιδημάρχου είναι δυνατή οποτεδήποτε.
- Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.
- Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Ζήσης Τόλκος. Όταν και αυτός απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του Δημάρχου | θα ασκούνται | από τον Αντιδήμαρχο κ. Στέργιο Φιλιάδη. Όταν και αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου | θα ασκούνται | από την Αντιδήμαρχο κα Μαρία Ζουρμπίδου. Όταν και αυτή απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου | θα ασκούνται | από την Αντιδήμαρχο κα Αλεξάνδρα Βραγγάλα και όταν και αυτή απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του Δημάρχου | θα ασκούνται | από την Αντιδήμαρχο κα Αικατερίνη Ζιώγα.
- Επίσης, σε όλους του Αντιδημάρχους ανατίθεται εκ περιτροπής η τέλεση πολιτικών γάμων που γίνονται στον Δήμο, σύμφωνα με όσα ορίζονται στο Ν.Δ. 321/1982. |
- Τον οικονομικό σχεδιασμό – προγραμματισμό πλην των θεμάτων που προδιαγράφονται και εκτελούνται από τα υπηρεσιακά στελέχη του Δήμου θα | έχει | ο ίδιος ο Δήμαρχος.
- Την ευθύνη κατάρτισης και παρακολούθησης της εκτέλεσης του Τεχνικού Προγράμματος του Δήμου θα | έχει | ο ίδιος ο Δήμαρχος.
- Την ευθύνη εποπτείας της εκτέλεσης έργων του Δήμου θα | έχει | ο ίδιος ο Δήμαρχος.
- Επίσης, ορίζει | ως Πρόεδρο της Επιτροπής Κοινωνικής Αλληλεγγύης του Δήμου για το χρονικό διάστημα από 04/01/2024 μέχρι και 03/01/2025 την Αντιδήμαρχο κα Αικατερίνη Ζιώγα.
- Επίσης, ορίζονται ως Εντεταλμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι οι εξής:
 | | | | | | α.  | | | | |Τριαντάφυλλος Τσιόλας, αγροτικής ανάπτυξης και πρωτογενή τομέα
 | | | | | | β. Φώτιος Τατσίδης, επιχειρηματικότητας, πράσινης ανάπτυξης, πράσινου μετασχηματισμού και ενεργειακής αυτονομίας του Δήμου
 | | | | | | γ.  | |Χρήστος Βασιλάκης, μαζικού αθλητισμού, αθλητικών σωματείων και νέας γενιάς, καθώς και προώθησης τουριστικού προϊόντος του Δήμου
- Η παρούσα να δημοσιευτεί | στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Άργους Ορεστικού.
Έγινε, αποφασίσθηκε και υπογράφεται. |
 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |  | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Ο Δήμαρχος
 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |  |Παναγιώτης Κεπαπτσόγλου